odstoupení a reklamace

odstoupení a reklamace

Odstoupení od kupní smlouvy a reklamace zboží probíhá dle platných obchodních podmínek. V případě, že chcete v zákonné lhůtě odstoupit od kupní smlouvy (pouze spotřebitel) nebo zboží reklamovat, postupujte následovně.
 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY v zákonné lhůtě 14 dní může pouze spotřebitel, ne podnikatel
- stáhněte si formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
- vyplňte pečlivě jednotlivé body
- okopírujte prodejní doklad a záruční list (pokud byl součástí zboží)
- vyplněný a podepsaný formulář, prodejní doklad popřípadě okopírovaný záruční list odešlete na odstoupeni@appel-elektro.cz

 

REKLAMACE
- stáhněte si formulář pro reklamaci zboží
- vyplňte pečlivě jednotlivé body
- okopírujte prodejní doklad a záruční list (pokud byl součástí zboží)
- vyplněný a podepsaný formulář, popřípadě okopírovaný záruční list odešlete na reklamace@appel-elektro.cz
- pokud máte fotodokumentci, videozáznam apod., pošlete nám jej na whatsapp na čísle +420 728 708 709, urychlíte tím celý proces vyřízení reklamace
 
Vyčkejte na reakci reklamačního oddělení. Komunikujte prosím výhradně pomocí e-mailu, proto, aby byla přehledná historie komunikace a tím byla zpětně dohledatelná.
 
V případě, že Vám bude potvrzeno odeslání zboží na adresu sídla společnosti, označte zásilku nápisem "ODSTOUPENÍ" nebo "REKLAMACE", vložte do zásilky kopii vyplněného formuláře, který jste si stáhli a zásilku odešlete bez dobírky na adresu: APPEL solution, s.r.o., Varšavská 715/36, 120 00  Praha 2 - Vinohrady.

 

Vrácení zboží po odstoupení od kupní smlouvy, nebo uplatnit reklamaci je možné osobně po předchozí domluvě v pracovní dny od 10 do 12 hod na adrese skladu: Kladenská 277/59, 160 00  Praha 6.

 

Odeslat článek známému   Vytisknout